Sporto Asai

Puslapis sukurtas, norint atvesti kuo daugiau žmonių į sveiką gyvenimo būdą. Parodyti teisingus pratimus, bei duoti įvairiausius patarimus

Uogų kokteilis

Šiame kokteilyje yra daug baltymų, skaidulų, sveikų riebalų, fitonutrientų ir probiotikų“, – sako „Precision Nutrition“ sporto dietologas ir mitybos treneris Brianas St. Pierre’as, M.S., R.D., C.S.C.S. „Tai gali būti pusryčiai, pietūs ar vakarienė“. Sumaišykite tai: 12 oz vandens 1 puodelis špinatų 2 puodeliai šaldytų mišrių uogų 1/2 puodelio paprasto neriebaus jogurto 2 samteliai vanilinių baltymų … Continue Reading

Pratimai pilvo presui

Pratimai pilvo presui

Dažnai visi vyrai nori turėti puikius pilvo raumenis. Pratimai pilvo presui yra taip pat labai svarbu ir tiems kurie tik pradeda sportuoti. Ryškus pilvo presas suteikia vyrams pasitikėjimo savimi ir kūnas atrodo atletiškas ir sportiškas, net ir tuomet kai jame yra matomi riebalų sluoksniai. Jei turite riebalų ant savo pilvo, teks padirbėti su pratimais, nes … Continue Reading

Pratimai tricepsui

Pratimai tricepsui

Pratimai tricepsui yra labai svarbi dalis, norint padidinti savo rankas. Visų pirma, kas tai yra? Tricepsas yra trigalvis žasto raumuo turintis tris galvas. Tricepsas dalyvauja rankos pasukimo ir pritraukimo veiksmuose. Pratimai Tricepsui turėtų būti atliekami dažniau nei pratimai bicepsui, kadangi tricepsas turi tris galvas,kurias reikia treniruoti, o bicepsas turi tik dvi. Apačioje bus pateikiami pratimai … Continue Reading

Pratimai bicepsui

Pratimai bicepsui

Norite padidinti savo bicepso dydį, o gal įgauti tik daugiau jėgos? Šiame straipsnyje pateiksime, pačius geriausius pratimus. Rankų raumenys dažnai būna atviri, todėl suprantama, kodėl dauguma vyrukų, nori kuo didesnių bicepsų. Pratimams nėra būtina speciali įranga, kartais užtenka tik hantelio ir štangos. Kas yra bicepsas? Tai dvigalvis žasto raumuo dirbantis net per tris sąnarius. Jis … Continue Reading